ارزشیابی اساتید در ترم6

جمع دانشجویی بینالود(خاطرات من در بینالود2)

دانشجویان امروز بینالود مدیران فردا

ارزشیابی اساتید در ترم6

 

درس کنترل و کیفیت آماری رو با آقای دکتر حصاری برداشتم..تدریسشون به صورت کتاب محور بود به همراه جزوشون..20 دقیقه ی ابتدای کلاس رو معمولا  در  مورد مناسبت پیش رو صحبت میکردند که این ویژگیشون بازخورد خوبی از طرف بچه ها داشت.تدریسشون جدی  ولی با اخلاق  خوب و منعطفشون احساس نمیشد . امتحانشونم مطابق با مطالبی بود که تدریس کرده بودند یک پروژه هم بهمون داده بودند که باید داخل کارخونه انجام می شد.پروزه ی خیلی مفیدی بود واسمون اما ابتدای پروره اکثر بچه ها برای انتخاب کارخونه مشکل داشتند  (من خودم به شخصه در انتخاب کارخونه مشکل داشتم )اکثر کارخونه ها اجازه ی ورود نمیدادند..پیشنهادی دارم  در صورت امکان، دانشگاه ،توافقی دوطرفه با چند کارخونه داشته باشند برای این چنین پروژه هایی

درس مدیریت تولید و مدیریت مالی رو با سرکارخانم آقاسی زاده  برداشتم.شیوه ی تدریس خانم آقاسی زاده جزوه محور بود.استادی با اخلاق و خیلی منضبط(هیچ وقت یادمون نمیشه یک جلسه خانم آقاسی زاده با پای باند بسته شده کلاس اومدن).امتحانشونم پر از محاسبات اما مطابق جزوشون بود .یک کمیم ایشون سخت گیر هستند در تصیح برگه ی امتحانات

درس سیستم های اطلاعات در مدیریت رو با استاد پورصدر داشتم.استاد صبور با اخلاق و طرفدار دانشجو بودند.امتحانشونم عالی بود

درس اندیشه های سیاسی امام خمینی رو هم با آقای عزیز برداشتم.برخلاف این چیزایی که جدیدا  بین برو بچ در مورد سخت گیر بودن استاد پیچیده من اینطور فکر نمیکنم.

درس تحقیق در عملیاتم با استاد خوبم خانم شهریان برداشتم از استادای خوبو قدیمی ترم پیش.خانم شهریان و از قبل همه ی بچه ها تایید کردند  

و اما درس زبان خارجه رو با آقای ورزشی برداشتم.به نظر شخصم (با توجه به اینکه خودم کلاسا ی ازاد زبان بیرون رو میرم )اقای ورزشی خیلی مسلط در رشتشون و شخصیت شوخ با ظاهر جدی دارند.من اقای ورزشی رو ازهمه نظر تایید میکنم اما با توجه به اینکه اکثر بچه ها معمولا با زبان انگلیسی میونه خوبی ندارند .در کلاساشون مشارکت کم تری داشتند

یک انتقادم داشتم از بعضی استاتید،واسه اعتراض به نمره ،دانشجویان متن اعتراضشونو مینویسن اما در بیشتر اوقات بدون دریافت پاسخ نمرشون تایید اموزشی میشود.لطفا حداقل یک بررسی شد اما نمره تغییر نکرد رو بنویسین تا لااقل بدونیم اعتراضامون دیده میشه

و در آخر هم از همه ی دانشجویان و اساتیدی که  برای پیشبرد بهتر سطح اموزشی دانشگاهمون همراهیم میکنند تشکر میکنم

 

نظرات شما عزیزان:

man
ساعت19:06---18 تير 1393
age rast migi az badihashonam bego

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 12:29 ] [ زینب ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه